Welkom op onze blogpagina! Op deze pagina kun je verschillende blogs vinden geschreven door GNR8 over nieuwe ontwikkelingen in de markt en project updates. Voor meer over achter de schermen tref je vooral op Facebook & Twitter.


 

[GNR8] GNR8ing Money: studenten en communicatieproffesionals in debat

Vorige week organiseerde GNR8 in samenwerking met de Haagse Communicatie Kring het discussieprogramma GNR8ing Money.

 

Tijdens deze middag is er gediscussieerd over de invulling van de thema’s van de Haagse Communicatiedag 2012 die op 12 april aanstaande plaats gaat vinden. Deelnemers aan de discussie waren leden van de Haagse Communicatie Kring, docenten van Inholland en studenten. De deelnemers verrasten elkaar met hun perspectieven en visies over het communicatievak!

Het centrale thema van de Haagse Communicatiedag 2012 zal zijn Future Inspirations “ Making money”. Kijk hier voor meer informatie over de Haagse Communicatie Dag.

 De discussierondes waren onderverdeeld in vier verschillende categorieën:

- Making Money by Managing the crowd

- Making Money by New markets

- Making Money by Change

- Making Money by Joined Forces/Cooperation

Sprekers Annemieke van Veen, Anno Fekkes, Jeroen Cieremans en Ed van Dijk leidden de onderwerpen in en er werd aan de hand van stellingen als “Reclamebureaus kunnen bij het grofvuil” flink gediscussieerd. De uitkomsten van de discussiesessie zijn een goede inspiratie voor de invulling van de thema's gebleken!

Enkele punten die naar voren gekomen zijn: "Duurzaam is duur, maar zodra het hek van de dam is zullen meerdere bedrijven volgen". Met betrekking op Managing the crowds: "Niet afwachten maar interactie creeeren voor de doelgroepen" en "Maak een keuze tussen managen (sturen) of deelnemen ( onderdeel zijn) van de groep.

De organisatie van de Haagse Communicatiedag 2012 kan verder met de invulling van het programma. Dankzij de meningen van studenten en docenten is er een duidelijk beeld geschetst van de verwachtingen voor de toekomst van de communicatiebranche.