[Event] Partners voor Mediapark Jaarcongres 2010

Op woensdag 9 juni 2010 vindt de derde editie van het MPJC plaats in studio 21 van het Mediapark. Met de twee voorgaande edities heeft het MPJC al bewezen het jaarlijkse moment te zijn voor de Nederlandse media industrie, met ongeveer 750 deelnemers en een keur aan topsprekers.

Deze editie van het Mediapark Jaarcongres staat in het teken van ‘oog voor het scherm’; innovaties rond het scherm, bekeken vanuit nieuwe ideeën, cijfers en initiatieven. Keynote speaker is Erik Huggers, Director BBC Future Media & Technology van de BBC. Voor het eerst in Nederland wordt uitgebreid aandacht gegeven aan 3D televisie. Astra lanceert tijdens het MPJC zijn 3D demo kanaal, en partijen als Eyeworks en Sony zullen laten zien wat zij van plan zijn. Media ondernemers als Ruud Hendriks (NRC/Het Gesprek), Joris van Heukelom (Sanoma), Ruud de Langen (Mindshare) en Frank Volmer (De Telegraaf) bespreken hun strategie rond het televisiescherm, het web, de mobiele telefoon en de iPad.

Het Mediapark Jaarcongres is een not-for-profit initiatief van het iMMovator Cross Media Netwerk, Beeld en Geluid en de Media Academie.  

Het congres werd in 2008 en 2009 gesteund door een groot aantal netwerk- en mediapartners uit alle sectoren van de (oude en nieuwe) media industrie:  Adformatie, Bright, Broadcast Magazine, Broadband TV nieuws, BVA bond van adverteerders, CRTV, Dutch Cowgirls, Dutch Cowboys, Dutch Media Professionals,Emerce, Frankwatching, Hot Spot, IAB, IPAN, De Journalist, Masterfiles, Media Guild, Marketingfacts, Roos, Spreek’buis, The next women, Tijdschrift voor de Marketing, VEA, Waag society, Wegener, Zoomz.nl

Het succes van het Mediapark Jaarcongres 2008 en 2009 was mede te danken aan de inzet en betrokkenheid van deze partijen. 

En ook voor de derde editie van het Mediapark Jaarcongres zijn we weer op zoek naar de waardevolle steun van netwerk- en mediapartners. Dus bent u (weer) geïnteresseerd?  

We willen u graag het volgende vragen:

  • Zou u uw eigen achterban willen uitnodigen om deel te nemen aan MPJC 2010?
  • Zou u onze persberichten willen opnemen in uw eigen email en print nieuwsbrieven?
  • Wilt u de MPJC2010 advertentie opnemen in gedrukte media?
  • Wilt u MPJC banners/buttons vermelden op uw site?

We horen het graag!   

Vanzelfsprekend willen we voor onze mediapartners ook iets doen! We bieden u het volgende:

  • 2 toegangskaarten voor relaties en medewerkers (inclusief lunch en borrel)
  • Vermelding van uw logo en tekst (met link naar eigen website) op de website van het MPJC
  • Vermelding van uw logo in het congresboekje
  • Vermelding en op de beeldschermen op locatie
  • Mogelijkheid om een promotioneel item of uw publicatie in de bezoekerstassen te stoppen.

Heeft u andere ideeën? Laat het ons weten. We staan open voor andere, creatieve invullingen, zolang deze de bezoekerservaring verrijken.